Large selection of products and fast shipping!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

BEZORGEN & AFHALEN

 

Bezorgen

Als je op werkdagen voor 16:00 uur iets hebt besteld in de Marjan Mode webshop, dan bezorgen we je bestelling de binnen 2 werkdagen op het aangegeven afleveradres. Marjan Mode verzendt je bestelling met PostNL. Helaas is het niet mogelijk naar een postbus te leveren.

Het kan zijn dat je bij de afleverpoging niet thuis bent. In dat geval brengt de bezorger jouw pakket naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Het adres van de PostNL-locatie staat op het kaartje die je ontvangt van de bezorger of kan je terugvinden via de track & trace code. Je kan het pakket de volgende dag na 15.00 uur ophalen bij de PostNL-locatie. Vergeet je niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen!

 

Verzendkosten

Bij bestellingen vanaf €50 betaal je geen verzendkosten.

 

Track & Trace

Je kunt de bezorging van je bestelling controleren via de track & trace code die je per e-mail ontvangt. Zit je al een paar dagen te wachten op een track & trace code? Dat is niet zoals het hoort, dus neem dan even contact op met de klantenservice van Marjan Mode. Zij helpen je verder.

 

Bestelling afhalen


Bij een PostNL-locatie:

Heb je gekozen voor een PostNL-locatie, dan ontvang je een bericht zodra je pakket klaar ligt. PostNL-locaties hebben ruime openingstijden. Check de PostNL website voor alle openingstijden. Vergeet je niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen? Ligt het pakket na zeven dagen nog bij de PostNL-locatie dan gaat het retour naar de webshop. 

Wacht je al vier werkdagen op een e-mail voor het afhalen van je bestelling? Dat is te lang. Neem even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

 

Ander afleveradres

Je kunt je bestelling op een ander adres dan je woon- of factuuradres laten bezorgen. Een handige optie voor mensen die weinig thuis zijn of die iemand willen verrassen met een doos vol Marjan Mode producten!

 

 

 

 

 

RUILEN & RETOURNEREN

  

Voorwaarden retourneren



De voorwaarden voor het ruilen en retourneren:

 

Welke artikelen kan ik retourneren? 

Je krijgt alleen het volledige aankoopbedrag terug als:

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

 

Retourneren naar de webshop

Vul het retourformulier in en verpak dit bij de te retourneren artikelen in de originele verzendzak of een andere stevige verpakking.

Slechts de rechtstreekse kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant. De klant dient derhalve zelf de retourkosten te dragen

Wij betalen dit onverwijld en in ieder geval niet later dan 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de retourzending hebben ontvangen.

 

Retouradres:


Marjan Mode

Langestraat 17

1811JA Alkmaar

 

 

Beschadigd of verkeerd geleverd product

 

We vinden het erg vervelend als je een beschadigd of verkeerd geleverd product van ons hebt ontvangen. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar en geef op het retourformulier de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen. Je kan ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen de klacht binnen veertien dagen na jouw melding hiervan af te handelen.

Indien je het artikel hebt geretourneerd en de klacht is gegrond, zal Marjan Mode de retourkosten niet in rekening brengen. Je ontvangt vervolgens alsnog het juiste of een onbeschadigd artikel van ons afhankelijk van de opgegeven reden/aard van de klacht. Hiervoor betaal je niet opnieuw verzendkosten. Indien het artikel niet meer leverbaar is, ontvang je het door jou betaalde aankoopbedrag terug. Als hierbij de gehele bestelling is geretourneerd, worden ook de betaalde verzendkosten terugbetaald

 

Algemene Klachten

Wanneer je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een klacht wordt binnen een termijn van 7 dagen met je behandeld vanaf de datum van ontvangst.

 

 

 

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »